Laatste vrije dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu Laatste vrije dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu

Laatste vrije dag

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Francine

15 November 2012 | Australië, Sydney

Vandaag de laatste vrije dag om zelf in te vullen. Morgen zijn we een groot deel van de dag nog wel in Sydney, maar dan is alles meer aan tijd gebonden.
S'morgens opstaan en na het ontbijt zorgen dat alles van de camper weer op zijn plaats staat om ingeleverd te worden. Vuil watertank leeg, schoonwatertank vullen, aftanken en dan nar Britz. Daar zullen we ook e.e.a. nog moeten regelen, want we hebben de afgelopen 4weken wat schade opgelopen.
En dan zorgen dat we op tijd op de luchthaven zijn. Onze vlucht staat nog steeds op vertrektijd 15.40 uur. Ruim 20 uur later zullen we dan weer in Nederland zijn. Het is daar dan zaterdag rond een uur of 7 in de ochtend.
Maar dat is allemaal voor morgen.

Vandaag zijn we nog een dagje Sydney in geweest. Vanuit een voorstad met de bus de stad in, daar met de ferry door het havengebied gevaren en onder de Harbour bridge doorgegaan.
Nog wat souvenirs gekocht en niet te vergeten een bliksembezoek aan Bondi Beach gebracht.
Vanavond is het tijd om tassen te pakken, de laatste resten bier en wijn te nuttigen en ons op te maken voor een laatste nacht in Australie. We zullen morgenvroeg wel net als vanmorgen door de kaketoe's gewekt worden.

Deday mates, see you all soon

• 15 November 2012 - 08:54

Dorothy:

Hoi Aussies,

Hoop dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad .
    Wens jullie een goede reis terug naar huis en hoop jullie snel weer te zien.

Groetjes Dorothy

• 15 November 2012 - 14:27

Rianne:

Hey mates

Bedankt dat wij via deze weg mee hebben mogen reizen met jullie.
    Dat was ook een leuke belefenis.
    Kant wait toe sie joe all.

xxx rianne