Kookboek voor Fonz - Reisverslag uit Bathurst, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu Kookboek voor Fonz - Reisverslag uit Bathurst, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu

Kookboek voor Fonz

Door: Connie

Blijf op de hoogte en volg Francine

15 November 2012 | Australië, Bathurst

Ik weet even niet meer welke datum het was, time flights when you're having fun, maar we zijn de afgelopen week in Bathurts op het moterracecircuit geweest, daar konden we een ronde maken over het circuit.
Bleek er in de garage's van het circuit een rommelmarkt te zijn en daar hebben we een geweldig mooi kookboek op de kop getikt voor Alfons, echt Aussie.
Het duurt nog wel even voor je het mag hebben, want er moet eerst door deze en gene nog langdurig in gebladert worden, er staan nl buiten de recepten ook nog hele mooie foto's mee in.
Daarna kiezen we een recept uit en dat moet je in betaling voor het boek voor ons maken Alfons, lijkt ons een redelijke deal. Wij kijken er al naar uit, jij ook?

• 15 November 2012 - 19:51

Alfons Vriens:

Tuurlijk ga ik een lekker potje voor jullie koken! Brengen jullie alvast de ingredienten mee? Zal wel iets van kangoeroe of crocodile worden:)
    Ik kijk er in elk geval erg naar uit.

Veilige terugreis gewenst van Jel en Fonz.