Koalas spotten - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu Koalas spotten - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu

Koalas spotten

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

08 November 2012 | Australië, Tamworth

Hi Folks
Gisteren hadden we geen gelegenheid om iets op de site te zetten. Daarom vandaag maar van twee dagen.
Gisteren een trage start gehad na een lange nacht. Daarover later meer. We zijn de dag begonnen in een winkel waar ze kampeerspullen en vistuig en hengels verkopen. De prijzen zijn net als in de supermarkt. Huizenhoog. Je kan beter naar Toon van Vugt gaan voor een hengeltje of wat haakjes. Die geeft tenminste nog korting.
Daarna zijn we richting Gunnedah gegaan, de koala hoofdstad van de wereld. En ik heb me toch een partij koala's gezien. Wellicht wel honderd. Ze stonden alleen allemaal op een verkeersbord. Een echte heb ik helemaal niet gezien, niet eens een dode langs de weg.
Verder zijn er weinig bijzonderheden.

Vanmorgen weer gewoon op tijd vertrokken. Gezorgd dat onze voedselvoorraad op peil blijft en tussen de middag een heerlijke McLamb gegeten. Awesome mate.
Nu staan we in Dubbo op de camping en gaan morgen naar de dierentuin.

Onderweg is me wel opgevallen dat die Aussies hier hardstikke gek, maar wel inventief zijn. De gekste brievenbussen zie je hier aan de straat. Gisteren zag ik er een die een hele mooie truck had nagebouwd. Hardstikke leuk. Vorige week zagen we ergens een toiletpot in een boom hangen. Daar kan de bode de post meteen in de plee gooien. Hoe bedenk je toch zoiets. Je zou er een fotoboek mee kunnen vullen. Maar stoppen om foto's te maken gaat zo moeilijk midden op de highway, want wij zijn niet op de fiets.

Nou dat was het weer voor vandaag

De groeten aan iedereen en de mazzel

  • 09 November 2012 - 10:03

    Rianne:

    Hey luitjes.

    Die wc in de boom is wel moeilijk pissen.......of hoeven jullie daaro niet zo vaak als hier in nederland als jullie je plastabletten hebben geslikt ( ik pis me soms een slag in het rond haha)
    Tegen de tijd dat jullie terugkomen is hier de storm over de zorgpremie waarschijnlijk wel weer geluwd dus dan kunnen jullie veilig landen.
    Begin me stilletjes af te vragen wie straks het meest bij te kletsen heeft.....jullie over de vakantie of wij over de nieuwe regering.
    Dat er geen enkele koala te spotten valt is eigenlijk toch wel een afknapper.
    Misschien dat jullie daarvoor dan toch die prijzige entree bij de Australian Zoo neer hadden moeten tellen.

    Tot gauw xxx Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 November 2012

Weer op Hollandse grond

16 November 2012

Maleisie

16 November 2012

Sydney airport

15 November 2012

Kookboek voor Fonz

15 November 2012

Laatste vrije dag
Francine

Actief sinds 19 Okt. 2012
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 6621

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

20 Oktober 2012 - 17 November 2012

Een droom komt uit

Landen bezocht: