Mac Donalds - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu Mac Donalds - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Francine Remunt - WaarBenJij.nu

Mac Donalds

Door: Bep, Therus, Francine en Connie

Blijf op de hoogte en volg Francine

29 Oktober 2012 | Australië, Brisbane

Nadat we vanmorgen vertrokken zijn op de camping zijn we doorgetrokken naar het noorden.

Vanuit Ballina naar Lennox Head, waar we een meer bezochten waar teatree's langs staan. Het meer is bruin van de theebomen die langs de oever staan. Daarna door naar Biron Bay, het meest Oostenlijkse punt van Australie. Met de camper omhoog over een smal weggetje om vervolgens bij de vuurtoren te moeten omdraaien omdat er geen parkeerplaats beschikbaar is (maar we hebben het meest oostelijke punt bezocht)
Dwars door Brisbane gingen reis. Het viel nog mee om door de miljoenenstad heen te manoeuvreren. Eenmaal door de stad heen waren we van mening dat we onszelf wel konden tracteren op een ijsje.
We deden hiervoor een vertrouwd adres aan, de Mac Donalds. Nu denken jullie natuurlijk waarom de Mac voor ons vertrouwd is, nou gewoon omdat ze daar betrouwbare koffie schenken, altijd een fatsoenlijk toilet beschikbaar hebben en Free WIFi om jullie reacties op de I-pad te kunnen lezen. Het lukt ons helaas niet om via die verbinding ook dit dagboek te vullen, daarvoor moeten we een stabieler netwerk op een camping hebben.

Terug naar die ijsjes. Bep, Therus en Connie namen een lekkere Mac Flurry, double chocolade fudge, hmmmmmmm. Francine nam een Mac Float ( kennen ze die in Nederland ook?) dat is cola sluspuppie met softijs erop en dan het geheel opeten via een rietje, lekker maar wel een grote hoop.